Dessa jävla grannar!

Dessa jävla grannar blir jag fan tokig på snart! Springer i denna jävla trappa varje kväll/natt, härjar som bara fan.. Dom kan vell åtminstonde hålla käften & vara lite tysta om dom nu ska vara ute på gården eller springa som idioter i trappen. Visa lite hänsyn & respekt för fan.. Det är inte bara ni som bor här!

Guud vad jag vill flytta härifrån. Uhh, ångrar som bara fan att vi flyttade hit, men vad skulle vi göra? Kunde knappast o kvar i en 1:a med Milia. Det skulle aldrig gå.. Men jag vill bara ha en 3:a någon annan stans, i ett bättre område & mer centralt. Skulle jag få en 3:a så skulle jag packa & flytta direkt. Inge problem!

Hoppas att det dyker upp någe snart.. Min kära far har ju lite kontakter, så hoppas & hoppas på att vi kan få någe annat.. Skulle blii så glad om det dök upp någe! Bara att hoppas.. Får bo här tills det kommer upp någe aktuellt, & när det gör de, då säger vi upp denna lägenhet & flyttar. Hoppas på att vi har flyttat ut innan Milia har fyllt 1 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0