Febrig & gnällig..

Har en febrig & gnällig liten tjej idag.. Natten har iaf varit bra, lillan har sovit, vaknade 1 gång vid 5 - tiden imorse & ville äta lite, vaknade sedan vid 7 - tiden igen men somnade om när hon fick nappen & snutten, sov sedan till 9 - tiden, så natten ska jag inte klaga på. Snuttan fick sova mellan mej & tobbe inatt iaf, känndes bäst så med tanke på sprutan igår & sådär. Då ville jag ha henne nära mej. (:

Idag är det dock värre än igår.. Milia har feber & är jätte gnällig. Är bara vaken en liten stund & vill sedan sova igen.. Men ger lill skruttan alvedon & tar tepen på henne regelbundet. Finns inte mycket annat att göra, bara hoppas på att det ger sej snart! (:

Mammas älskade lilla hjärta!<3






Finns ingen som jag älskar så mycket som jag älskar dej Milia! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0