Igång igen..

Jahja, då va man igång igen med mini piller.. Men denna gången testar jag att äta Cerazette. Hoppas dom funkar bättre än mini P som jag åt sist. Känns iaf skönt att vara igång igen (:



Va på efterkontroll här i veckan hos min barnmorska.. Allt såg så bra ut & jag hade läkt fint & alla stygnen var borta vilket var skönt! Fick även 1 års mini piller oxå.. Bara hoppas att dom funkar bra så jag slipper hålla på & byta & krångla en massa.. Men det visar sej helt enkelt..

Annars är det som det ska, dagarna rusar förbi, Milia växer som bara den! Vilket är jätte roligt bara det att tiden går så fruktansvärt snabbt, skulle vilja stanna upp tiden ett tag så man hinner med. Men det är vell bara att njuta av varje sekund & allt nytt hon lär sej (: Har fått rutiner nu så att allting känns betydligt mycket lättare, får sova hela nätterna, hon somnar tidigt på kvällarna & sover natten, så då frå jag kvällarna till atta göra vad jag vill, lite egen tid (: Hur skönt som hellst! Går faktiskt heldre upp på morgonen än att ha henne vaken hela kvällarna. Så det är skönt!

För övrigt så njuter jag till max över att vara småbarns mamma (:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0