Vaccinationsspruta..

Idag har mitt lilla hjärta fått vaccinationsspruta på bvc.. Skruttan blev jätte ledsen, tårarna bara rann på henne. :( Usch, gjorde ont i hela hjärtat på mej.. Hon har jätte ont på benen & varit väldigt gnällig & gråtit idag.. Men tillsist så somnade hon & hon sover än, hoppas att natten blir bra!

Efter bvc besöket åkte jag hem till bästa Karin <3 Där spenderades resten av dagen / kvällen. Åt lite mat, umgicks & snackade massa skit. Hur trevligt som hellst! (: Lånade även lite kläder som Linnèa inte kan ha längre, jätte fina kläder. + att jag köpte en vinter overall, en höst/förvinter overall & en mössa oxå :) Så nu är det ur världen! Skönt! Nu behövs det bara inhandlas en höst jacka & lite annat smått till den kommande vintern, men det behövs inte göras än.

Imorron är ska jag göra efterkontroll hos min barnmorska + få recept på p-piller. Hade dock varit skönt & fått det gjort idag, men hon hade tyvärr ingen tid. Så det är bara att ta sej tillbax dit imorron!

Nu ska jag fixa lite här hemma. Ser ut som ett jävla bomnedslag när man kommer hem! Glad man blir då, nee.. Inte direkt! Åhh.. Tack för den såkallde "egen tiden".. Kan inte slappna av & gå & lägga mej när det ser ut såhär.. Vill inte vakna upp imorron & det är grejer tamefan överallt.. Det är jävligt jobbigt att hjälpa till tydligen! Nu blev jag på dåligt humör oxå! Faaan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0