Vad ska man säga?

Det är vell sådär om jag ska vara ärlig, eller okej? Eller så vet jag inte riktigt vad det är. Upp & ner är det iaf, det är ett som är säkert. Vissa dagar känns allt underbart, andra dagar vill jag bara packa min väska & dra härifrån. Vill ha betydligt mindre sånna dagar & mer utav dom där sällsynta dagarna då allt känns underbart.

Hoppas fortfarande på att dom dagarna ska bli fler & fler. Vet dock inte om jag hoppas på för mycket..? Vill att den där förändringen ska komma nu, hur mycket tid ska man igentligen ge? Då jag verkligen vill att allt ska fungera & vara bra. Det är som vanligt så myclet tankar i huvet så jag varken vet in eller ut.. Försöker & låta bli att tänka för mycket & ge det hela lite tid.. Men då är jag ju tillbax på ruta ett igen & frågan ställs ännu en gång - Hur mycket tid ska man igentligen ge? Det är nog bara jag som kan bestämma det & svaret på den frågan kan jag bara ställa mej själv, problemet är bara att jag faktiskt inte har något bra svar på det.. Blir bara mer & mer förvirrad när jag tänker & grubblar.

Önskar fortfarande att allt bara ska bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0