Detta skit snack.

Det finns tydligen människor som stör sej på vilka jag umgås med, det kommer upp dryga kommentarer som är anonyma på min väns blogg.. Du anonyma som komenterar utan att våga stå för vem du är, så svårt är det inte att spåra ett ip- nummer! ;D HAHA! & Varför komentarar du inte här, på min blogg? Utan bara på hennes? Haha!

Jag kallar detta avundsjuka, människor som inte kan aceptara att man kan hitta tillbax till gamla vänner & faktiskt få en fin & bra vänskap med. Nu ska jag ta det här en gång för alla, nu är jag trött på allt skit snack, & på alla dryga kommentarer som kommer upp här & där & lite överallt. Nu är jag trött på att folk kommer fram på krogen & tror sej veta så himla mycket fast som igentligen inte vet ett jävla skit!

Såhär är det,
Jag & Yolanda träffades som små när vi bodde i stjärnhusen, där vi lekte & umgicks på gårdarna där osv. Sen kom det till en punkt där vi blev osamams, Yolanda valde en annan väg i livet då.. Därför så blev det så att vi fortsatte att vara osamans i många år, hon va inte sej själv just då - & jag klandrar henne inte för det, eftersom att jag vet varför det blev så. Vi hade inte kontakt på flera år, nu flera år senare, står vi här & har en fin vänskap. Vi båda har fått barn, hon en vacker son & jag en vacker dotter. Vi har våra familjer som vi älskar.. Varför skulle jag vara vän med en människa som inte skulle vara bra för mej när jag faktiskt har ett barn att tänka på & lika så är det för Yolanda.. Jag är otroligt glad & tacksam för att vi träffades igen & har en jätte fin vänskap. Yolanda är verkligen en helt underbar vän, som alltid finns & alltid ställer upp. Jag är otroligt glad & tacksam för att jag, Karin & Yolanda är vänner idag, vi är tre stolta mammor som har otroligt vackra barn, som jag hoppas kommer att få en lika fin vänskap som vi tre har idag!

Så nu vill jag veta.. Vilka är det som inte kan acceptera att jag & Yolanda är vänner idag, Vilka är det som stör sej på detta & varför kan du/ni inte bara acceptera det, sluta va så fruktansvärt jävla avundsjuka. Är det så att du/ni har problem med detta, kom till mej personligen & säg det! Om du/ni läser detta så kan ni ju alltid lämna en kommentar.. Men varaför ska du/ni göra det när ni ändå bara komenterar anonymt, förlåt.. Jag glömde det! Fega lilla jävla avundsjuka f***a!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0