Tobias Kindeberg <3

Vad heter ni? Emma & Tobias
Hur träffades ni? Genom en gemensam vän & genom hockeyn.
Är ni förlovade? Ja, Julafton 2007 <3
Bor ni ihop? Yes :)
Har ni barn? Världens finaste dotter Milia på 6 månader <3
Har båda körkort? Ingen av oss tyvärr..
Isåfall, vem kör bäst? Om vi skulle ha så skulle det självklart vara jag ;) Haha!
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, på en fest :)
Vem är äldst? Jaaag ;D
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Tvilling & Tobbe är Vågen.
Vem fyller först på året? Jaaag ;D
Vem är längst? Tobbe..
Vem sjunger bäst? Ingen av oss, men Tobbe tror att han sjunger bra fast det låter... rikitgt illa ;D
Håller ni i handen på stan? Ibland..
Kände ni varann innan ni blev ihop? Jaa, det tog oss ca 6 månader innan vi sa att vi blev ihopp :)
Vad har ni gemensamt? En underbar dotter, fina minnen, vi kan skratta åt varandra & med varandra & mycket mer <3
Blev du kär i första ögonkastet? Hahah, Nej verkligen inte.. Det tog ett litet tag faktiskt ;)
Har ni någon speciell låt? Inte vad jag kommer igåg ;D Haha..
Har ni stora framtidsplaner? Självklart, vill dela resten av mitt liv tillsammans med han.. Milia ska få ett syskon, jag vill gifta mej & flytta till hus, vi vill även skaffa en hund till när ekonomin säger ja till det, så ja det är klart vi har det! :) <3
Har ni gråtit i varandras armar? Jaa många gånger..
Har ni varit utomlands tillammans? Jaa, 3 gånger. Bulagrien. Turkiet & Thailand :) & mer ska det bli!
Vilket är ert bästa minne? Självkart när våran underbara dotter föddes!
Vem lagar bäst mat? Beror på vad det är som ska lagas, Han börjar bli duktig :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Sjävklart!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Inte först, men sen.. Men nu bor vi ju under samma tak ;)
Blir du lätt svartsjuk? Beror på situationen & vad det handlar om..
Ringer eller SMS:ar ni mest? Beror på, min ringer oftast..
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Älskar hans armar & hans gulliga lilla rumpa! Men hela han är fin!
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag har en förmåga till att göra det, Tobbe någon gång ibland..

Jag Älskar Dej Fina Du! <3
image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0