Helt slut.

Oj vilken dag, känns som att jag har hållt igång hela dagen, vilket jag oxå har så det är nog inte så konstigt att jag är skapligt trött nu när klockan faktisk oxå är 02.00 på natten, får bli ett kort inlägg då jag är så jävla trött så jag knappt ser tangenterna..

Dagen började med att jag gick upp vid 11 tiden, gjorde mej & Milia iordning för att sedan ta en promenad med hundarna & Milia till Örnsro till lille bror Sebbe & My. Skulle hämta lite grejer som blev kavr från helgen. Snacka lite skit & fikade lite :) Trevligt! Promenerade sedan hemmåt & lämnade TinTin & hämtade en flaska välling åt Milia för att sedan traska hemmåt till Yolli för att se hur hon hade det i sina nya lägenhet & träffade såklart Karin där oxå<3 Fikade även hemma hos  Yolli & snackade massa skit, sedan gick jag till Ica Mellringe för att köpa bjöjor som inte fanns så får fixa det imorron :) Knallade hemmåt & gjorde lite mat, & sedan gick jag tillbax till Yolli igen, & där va även Karin såklart<3 Vart massa skit snack som vanligt, bästa brudarna! <3

Nu är det dags att ta en dejt med kudden, ögonen är helt grusiga så trött är jag. Ska titta till lill skruttan först bara & se så att hon sover ordentligt, annars kan jag inte somna <3

Kommentarer
Postat av: my

Ja det har varit jätte trevligt :D bäst för dig att den smakar så bra som du sagt ;)<3

2011-07-05 @ 20:26:13
URL: http://mywahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0