Hur brukar jag fira jul?

Dag 17

Dom senaste åren har jularna sett ut såhär att på morgen åker jag, pappa, Michelle & Lise-Lotte hem till min farmor & äter en julfrukost bestående av smörgås med julskinka, julmust & sedan fika, ger farmor lite julklappar & så får vi våra julklappar, sedan åker vi ut till tysslinge kyrka & tänkder ljus på min farfars & gammel farmors grav & önskar dom en God jul.

Åker sedan till min mormor & då kommer julfirandet igång ordentligt, glögg & fika, Kalle Anka klockan 15.00, efter det kommer tomten & då är det julkapps utdelning & julklapps öppning, sedan äts det mängder med julmat & fika. På kvällen åker jag hem till pappa & dit kommer även älsklingen då vi har firat våra jular separata på dagen, På kvällen öppnas det julklappar hemma hos far min, & då är det jag, älsklingen, pappa, Michelle & Lise-Lotte :) Mycket mysigt!

Nu kommer det dock bli lite annorlunda, den här julen som kommer kommer inte att se ut som dom andra jularna då vi för första gången på 4 år ska fira en hel jul tillsammans eftersom att våran dotter har kommit till världen. Ver dock inte alls hur vi ska göra eller hur julen kommer att se ut, men det visar sej. Det är ett tag jkavr tills dess, tack & lov för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0