Jag nu & för 5 år sen.

Dag 30

Det är stora skillnader.
Att det hinner hända så mycket på 5 år, både med en själv & folk runt omkring mej.

Jag för fem år sedan. Då va jag 17 år, gick på gymnsiet, Risbergska skolan Barn & Fritid, bodde hemma hos pappa & ja, vad gör man när man är 17 år!? Festar & har sej antar jag..

Jag idag, fem år senare. 22 år, nybliven mamma till världens finaste dotter Milia, bor i en 3:a med min underbara sambo & våran lilla hund TinTin. Vi har blivit en familj, fått barn, blivit föräldrar. Det trodde jag inte faktiskt, inte än. Men herre gud vilken lycka det är & jag ångrar inte en sekund att Milia kom till världen.

Även vänner till mej har fått barn & har barn, vilket är hur kul som hellst! Har tagit upp kontakten med en barndomskompis från stjärnhusen, värdens bästa Yolli! :) & raderat ur dom "vännerna" som inte finns eller bryr sej. Det är på senare dagar som man märker vilka som är riktigta vänner, fanns folk som jag trodde var riktiga vänner men som inte finns idag, så viss vänskap är helt enkelt inte äkta & antagligen inte meningen heller. Men vem bry sej om det? Inte jag iaf..

Jag har dom bästa vännerna idag, dom som jag älskar & som älskar mej för den jag är! Jag behöver inte ha många vänner. Har heldre få & äkta vänner än många & ytliga vänner! Dom jag har idag är dom bästa som finns.

Sådär, det här va sista dagen & 30 dagar med mej är nu över!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0