Kolik.

Jag ber om ursäkt för grymt dålig uppdatering här på bloggen. Men det har varit lite mycket nu ett tag, min dotter har fått kolik så på kvällarna skriker hon något så fruktansvärt, det varar allt mellan 2 - 6 timmar. Så kvällarna är väldigt tuffa nu! Hoppas på att det ger sej snart, man är helt slut & det är så fruktansvärt frustrerande att man inte kan göra någonting, man tröstar & tröstar, vaggar & vaggar & gör allt man kan men ändå så skriker hon & gråter. Det gör ont i hela mitt hjärta att se henne så, & jag önskar att jag kunde ta all hennes smärt så hon slapp lida så på kvällarna :( Mammas lilla älskling!<3

Annars så rullar dagarna på som vanligt, jag är mamma ledig & jag kan säga ärligt att jag älskart! ;D Det är så jävla skönt att slippa jobba faktiskt, även fast jag saknar mina arbetskamrater lite så är det grymt skönt att vara hemma :) Min kära sambo jobbar iaf om dagarna, Så i veckorna händer det faktiskt inte mkt, då är det verkligen vardag! Jobb, tvätt, städ & allt annat som hör hemmet till.

Försöker även mitt i allt detta hinna med att träffa mina underbara tjejor, tyvärr så har det inte blivit så mycket nu :( & det beror ju på att Milia har så ont i magen på kvällarna så jag inte vill gå ut.. Men ni ska veta att jag älskar er & jag ber om ursäkt för att jag inte har haft tiden till att träffa er, ni vet vilka ni är <3 Jag älskar er iaf & jag hoppas att även fast vi inte ses varje dag så finns jag här för er, tveka inte ens på det! Ni är bäst mina pinglor!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0