Min favoritfödelsedag.

Dag 27

Om jag ska vara ärlig så älskar jag att fylla år :)
När jag var liten hade vi kalas ute hos farmor & farfar i deras hus på landet, barnkalas så det stog härliga till, ballonger överllat, lekar & tips promenad ute i skogen, fiskdam, tårta & fika i mängder :) Jag minns det som om det va igår!

Jag har faktiskt 2 favoritfödelsedagar som jag aldrig kommer glömma.
När jag fyllde 18 år så blev det utgång till frimis, gud vad kul jag hade, drack som ett svin & gjorde av med på tok för mycket pengar den kvällen :) Haha! Men man blir bara 18 1 gång i livet. Dagen efter så blev det grill fest, med mat & åter igen mängder utav alkohol! Det firades ordentligt!




Min bästa vän Karin & Jag innan krogen när jag fyllde 18 år! :)





Sen 2 år senare fyllde jag 20. Då blev det en stor 20 - års fest i min då lilla 1:a på 50 kvm på hertig karls allé. Folk överallt, det firades med mat, presenter & även denna gång mångder med alkohol. Champanje sprutades i hela lägenheten, taket & tapeterna fick sej en dusch & även vännerna som var där & firade mej :) Hur det såg ut i lägenheten dagen efter ska vi inte tala om, det va bland det värsta jag har sett, fy fan vad vidrigt det va! Men ja, man blir bara 20 1 gång i livet & ska det firas så ska det! :)



20 - års fest!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0