Vilka sidor är viktigast hos en partner?

Dag 24

Viktigaste sidorna hos den man valt att leva med är att personen är ärlig, förstående, respektfull, omtänksam & tar mej för den jag är. Att personen kan leva tillsammans med mej även fast det är lite tufft ibland, respekterar att jag oxå har dåliga dagar & inte är på mitt bästa humör 365 dagar on året & 24 timmar om dygnet. Förstår mej på alla plan, kan stötta mej & vara med mej i dom valen som jag väljer att göra & att man självklart stöttar varandra där det kommer motgångar i livet.

Kommunikationen i ett förhållande är A & O. Man måste kunna prata & diskutera & respektera att man inte alltid kan tycka exakt samma, man måste få ha olika åsikter om saker & ting, hur skulle det annars funka, om man hela tiden tyckte exakt samma sak om allting? Då skulle ingenting funka istället.

Ömmhet & passion, kärlek & närhet. Att man visar varandra att man älskar varndra, att man bryr sej om varndra, ger varandra små presenter ibland, eller att man bara gör något som man vet att sin partner uppsakattar & mår bra utav. Att men ger varandra kärlek så att man känner sej älskad utav den människan man valt att leva ihopp med, det är fruktansvärt viktigt, iaf för mej!


Jag älskar dej mitt allt!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0