Vilken härlig dag!

Vilken härlig dag. Knappt varit hemma någe alls idag, underbart! Det vart en promenad till haga med bästa Karin & barnen, Handlade lite till Milia på apoteket sen vart det käk på haga "restaurangen" kyckling tallrik! Mumms.. Yolli & Rafael kom dit oxå.. :) Blev sen en sväng hem till Karin & kollade på lilla kisse bebisen, så himla söt & sååå liten! :) Vågade knappt inte en ta upp lilla Luna för att hon va så liten ju.. Haha! :)

Blev sedan ännu en promenix till Mellringe för att hämta ut mina underbara adidas tofflor, Liiiivets tofflor det där alltså! Kommer fan aldrig växa ifrån adidas tofflor. Nejnej! Föör sköna.. Sen blev det hem till Yolli, fikade lite, snackade en massa skit & skrattade hela kvällen, Man kan verkligen inte ha tråkigt med mina underbara tjejor!
Bäst är ni & jag älskar er, glöm aldrig det!<3

Nu är det snart dags att dejta kudden. Min lilla dotter vaknar om några timmar & vill ha mat, så jag måste få några timmars sömn innan det är dags att vakna igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0