3 veckor <3

God morgon!

Idag blir min lilla ängel 3 hela veckor!<3


Vakndade strax innan 07.00 av att Milia va på väg att vakna till, bytte blöja & så ville hon såklart äta lite :) Hon va så arg & så ledsen igår kväll igen, som hon även va några kvällar  förra vecka & i söndags kväll. Så igår gick jag till apoteket & köpte magdroppar om det är så att hon har haft magknip & så gav jag även henne lite ersättning igår kväll vid 22.30 tiden innan det var dags för henne att somna, & oj vilken nöjd liten tös jag fick. Mätt & belåten tjej som somnade i min famn, tror aldrig att hon har somnat så fort faktiskt :) Så hon har sovit så gott som hela nattenn inatt, bara vaknat 1 gång vid 03 tiden, hon ville tutta lite bara & sen somnade hon om igen, & nu sover lilla tjejen igen :)

Så nu ska jag börja med ersättning på kvällarna, så himla värt att få sova på natten, känner mej inte ens jätte trött nu heller bara för att jag har fått sova inatt, det är så fruktansvärt värt att ge henne lite ersättning & få sova, än att vakna mellan 2-4 gånger för att hon ska äta & så blir hon endå inte helt nöjd & bara sover en liten stund & sedan vaknar & ska äta igen. Nej, nu blir det ett mål ersättning på kvällen så jag får sova på natten :)

Ska snart ta en morgonpromenad med Milia & hundarna till haga, upptäckte att det inte fanns så mycket tvättmedel kvar, så ska hem till pappa & hämta lite mera så jag kan tvätta i eftermidag, sen ska jag även ta en promenix till vivalla för att visa upp Milia på jobbet :)

Nu äre dags att byta blöja & ge henne lite mat :)




Jag älskar dej min lilla tjej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0