Den jag ser upp till & varför.

Dag 10

Min Pappa!
Finns ingen som han. Han ställer upp i alla lägen, stöttar mej i vått & torrt. Kan prata med honom om allting, om jag behöver råd & stöd så pratar jag med han. Milia har verkligen fått världens bästa morfar!
Kan inte ens tänka tanken på ett liv utan min far.

Varför jag ser upp till  min far är enkelt, Han ställer alltid upp, försöker alltid ställa saker till rätta, försöker alltid att komma med råd när jag behöver det, när jag inte mår bra så finns han alltid där. Han är helt enkelt den bästa pappan & den absolut bästa morfarn som finns!

Hoppas att Milia kommer att få en bra relation till sin morfor, & jag tvilar inte en sekund på det. Hoppas att hon kan prata med sin morfar om allt vilket jag tror att hon kommer att kunna göra när hon växer upp!

Världens bästa pappa!

Jag älskar dej över hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0