Det bästa som hänt hittills i mitt liv.

Dag 5

Det bästa som har hänt hittills i mitt liv hände den 24/5-2011 klockan 01:19 när min underbara & vackra dotter Milia Erica Vannestål föddes! <3 Det är det absolut bästa som någonsin har hänt mej!

Går inte att beskriva lyckan jag känner, kärleken jag känner & hur mycket jag älskar dej min fina lilla flicka <3
Kan inte riktigt första att det är du som har legat i min mage & sparkat & haft dej :) Du är den finaste flicka som finns.

Jag kommer aldrig någonsin att sluta älska dej, det finns ingen som kommer att kunna ta din plats i mitt hjärta & du är den som alltid kommer att komma i första hand för mej, jag kommer att gå genom eld & vatten för dej. Ska göra allt för att du ska få en fin barndom som du ska minnas med glädje, ska göra allt för att du ska må bra & vara lycklig! Mamma ska skydda dej genom hela ditt liv & ingen ska någonsin få göra dej illa min vackra lilla prinssesa! Du är mammas allt, mammas liv!<3 Du är det bästa som någonsin har hänt mej hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0