Detta ångrar jag.

Dag 14

Ojdå.. Finns nog mycket jag ångrar om jag tänker efter.. Men varför sitta & grubbla på det förflutna & tänka tillbax på det jag ångrar som jag har gjort förr? Det som är gjort är gjort & kommer aldrig kunna göra saker & ting ogjorda. Man lär sej av sina misstag, & gör man inga misstag så lär man sej aldrig.

Man har gjort dumma saker i livet, vissa saker önskar jag att jag aldrig gjorde, men samtidigt så lärde jag mej utav det. Men det finns faktiskt inget riktigt stort som jag ångrar.. & utav dom sakerna som jag ångrar här i livet så har det gjort mej starkare & jag har lärt mej att man måste våga chansa & ta steget, annars får man aldrig veta någe här i livet. & egentligen, varför sitta & ångra massa saker som jag har gjort, just då måste jag ju ha tyckt att det va bra & att det känndes bra, Så varför ångra sånt som jag själv valt att göra?

Så skit samma, konstig rubrik. Orkar inte sitte & grubbla på allt förflutet, lever i nuet istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0