En bra dag!

Borde igentligen sova, men kände att jag va tvungen att andas lite & slappna av. Har försökt att söva Milia sen kl 21.00, hon bara skrek & skrek, varken jag eller tobbe kom på vad som va felet, jag gissar på lite ont i magen, men är inte helt säker. Lyckades söva henne tillslut, sen vakna hon igen efter bara 30 minuter ungefär, så fick söva om henne igen & nu sover hon äntligen & nu hoppas jag verkligen på att hon sover ordentligt!

Dagen har iaf varit toppen, toppen väder för det första! Varmt & skönt. Har tillbringat hela dagen + kvällen med min lille bror & han flickvän. Dom är husvakt åt våran morbro som är i Thailand i 2 veckor. Så jag, Milia & hundarna tog oss en lång promenix dit på förmiddagen & sen har vi varit där. Ätit hemmagjord pizza, glass & massa annat gott, suttit ute hela dagen & bara tagit det lungt, umgåts & snackat massa skit. Mycket trevligt!
Tack lille bror Sebbe & My för en trevlig dag & kväll!<3

Nu borde jag igentligen sova, vet inte när lillan vaknar igen, hoppas hon sover tills hon vill ha mat så jag får sova några timmar. Imorron blire igen sovmorgon inte, ska vara på stan till 09.30 & träffa lille bror Sebbe & My. Ska följa med & titta när lille bror tatuerar sej :) Ska sitta där & njuta när han plågas & får ont! :) Ska även fixa lite på stan, ska köpa hårfärg bland annat & leggings om det finns sånna jag vill ha, dom fanns inte sist jag kolla. Så hoppas på att dom har fått in nu! Så nu måste jag sova, det kommer en morgondag oxå som snart är här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0