En presentation av mej.

Dag 1

Nyligen fyllda 22 år & även nybliven mamma till min underbara dotter Milia som snart är 3 veckor <3
Bor tillsammans med min sambo Tobias, våran dotter Milia & våran lilla hund TinTin i en 3:a i varberga i Örebro.
Lever numera ett vanligt samboliv med hund & barn & jag trvis utmärkt med detta.
Dagarna går i ett från morgon till kväll. Sedan våran dotter kom till världen så rusar dagarna förbi, & jag älskart!
Tar till vara på varje ögonblick & minut som nybliven mamma. Livet är helt enkelt underbart & jag är så fruktansvärt lycklig!

Just nu är jag mamma ledig & så kommer det att se ut ett bra tag framöver, innan jag gick på mammaledighet så jobbade jag som tim - vikarie i Örebro kommun. Jobbade på vivallaskolan & även på 2 gruppboenden för funktionshandikappade. Trivdes bra med båda jobben, dock inget jag ska arbeta med senare i livet. Efter mammaledigheten ska jag ta tag i studierna på alvar, först börja med att läsa upp lite betyg från gymnasiet för att sedan kunna söka in på universitetet då jag har tänka att plugga till behandlingsassistent & sedan ska jag även läsa lite små kurser som exempelvis kriminologi bland annat & sedan får jag se om det blir något mer.

När det finns tid över till annat än alla hushålls sysslor & allt annat som hör sambolivet till så umgås jag med underbara vänner, är lyckligt lottad som har dessa fina vänner runt omkring mej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0