En tidig morgon!

God morgon!

Idag är jag verkligen uppe med tuppen, lillan vaknade strax efter 05.00 & ville ha mat, gav henne en flaska mat & bytte blöjan, sedan somnade hon om igen i min famn. La ner henne i sin säng & nu sover hon igen, 3:dje natten som hon sover själv i sin spjälsäng, Mammas duktiga lilla tjej<3 Hon hade även kläder igår i storlek 62 & dom kläderna satt faktiskt bra.. Nyss drunknade hon i storlek 50. Tycker det här går alldeleles för fort. Hon va ju nyss nyfödd! Gjorde i vilketfall som helst 2 nya flaskor med mat & stallde in i kylen, bara att värma på sen när hon vaknar & vill ha mat igen, då hinner hon inte börja skrika för att hon är hungrig, då gå det snabbt! :)

Passade iaf på att ta en morgon dusch medans lillan sov nu på morgonen, riktigt skönt! Kände att det va lika bra att passa på då vi ska iväg idag, skönt att ha så mkt som möjligt klart, annars så blir det så stressigt. Får se om latheten tar över idag eller inte, Har inte bestämt mej om jag ska ta en promenix upp på stan eller om jag ska ta bussen upp på stan? Det återstår att se, kan säga att det beror nog på vad klockan blir, om jag hinner att gå upp eller inte. Annars så tar vi bussen 08.51 upp på stan.

Känner mej faktiskt väldigt utvilad idag, inte alls sådär trött som jag brukar vara, kan bero på att vi faktiskt har landat i vardagen nu, lillan har börjat sova i sin säng & både hon & jag sover betydligt mycket bättre nu. Även fast det är hur mysigt som hellst att ha henne så tätt intill så är det bättre att hon sover i sin egna säng, då lär hon sej tidigt :)

Nu ska jag dra upp karnl i husten som forfarande ligger & sover & klockan är 06.20 & han börjar 07.00 så nu är det verkligen dags för han att gå upp & göra sej iordning! Funderar faktiskt på om jag ska sminka mej om ett tag, ska bara lägga mej ner en liten stund & vila ögonen, ställer en klocka för säkerhets skull, annars är risken stor att jag somnar & försöver mej.

Kika in här senare, kanske dyker upp någe intressant, lite bilder på lille bror när han tatueras kanske? Vem vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0