Meningen med livet, enligt mej.

Dag 2

Vad är igentligen meningen med livet? Skaffa barn, hus, gifta sej osv. Det är nog lite så jag tänker att meningen med livet är enligt mej. Att få uppleva att få barn, en familj att ta hand om & komma hem till, att ha en fint hus med uteplats att sitta på & grilla med vänner & familjer så barnen & hundarna kan springa runt, att inför alla nära & kära - Lova evig kärlek " att älska i nöd & lust" med ett stort kyrkbröllop.

Att få vara tillsammans med människor jag älskar & bryr mej om, att få se dom jag älskar vara lyckliga & må bra, att få se Milia växa upp & förhoppningsvis om 2-3 år bli stora syster. Att jag & Tobias alltid ska hålla ihop & vara tillsammans, gifta oss, köpa hus tillsammans & ge Milia ett syskon om några år, det är meningen med livet enligt mej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0