Min favoritplats.

Dag 9

Min favoritplats när jag var liten var hemma hos min Farmor & Farfar i deras hus i Vintrosa. Där lekte jag & mina kusiner som bara den, finns så mycket minnen där ifrån, Både på vintern & sommaren så var vi ute & lekte. Underbara tider! Nu är tyvärr huset sålt då min farfar blev sjuk & gick bort för 7 år sen, min farmor flyttade in till stan. Men jag kommer aldrig glömma alla minnen från huset!

Nu såhär på äldre dagar har jag faktiskt ingen favoritplats att åka iväg till bara sådär spontant. Men att åka utomlands till varma länder, sol, bad, havet & bara få vara. Umgås i en annan miljö med dom jag älskar & bara ta dagen som den kommer, men just en plats har jag faktiskt inte, inte ännu iaf.

Bulgarien 2008.


Turkiet 2009.




Turkiet 2010.




Vilka underbara tider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0