Vad är kärlek?

Dag 3

Det finns så många olika sätt att uttrycka sin kärlek på, man visar kärlek på olika sätt beroende på vilken relation man har till personen. Jag visar en sorts kärlek till mina vänner & familj, till min hund Tintin & en annan sorts kärlek till min dotter & sambo.

Men kärlek är, omtanke, respekt, ärlighet & att man visar hänsyn till varandra ovavsett vilken relation man har. Kärlek är något underbart & något som alla borde känna & ge. Man borde visa mer kärlek till varandra här i världen.

Just nu är jag så full utav kärlek så jag spricker, kärleken jag känner till min underbara dotter går inte att beskriva! Den kärleken jag känner & ger till Milia känner jag inte för någon annan. Jag älskar henne högs av allt på den här jorden, hon är den som alltid kommer att komma i första hand för mej, ovavsett! Kärleken till dej mitt hjärta kommer ingen att kunna ta ifrån mej. Kommer aldrig någonsin att sluta älska dej!


Finns ingen som är så vacker & så underbar som du Milia!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0