Vad är vänskap för mej?

Dag 13

Vänskap är någpt underbart, vad vore livet utan vänner? Inget! Man behöver inte alltid tycka eller känna likadant, bara man respekterar varandra, varandras åsikter & känslor. Man behöver inte höras varje dag, man behöver inte säga att man älskar varandra varje dag, utan man bara vet andå att man alltid finns & att dom äkta vännerna finns där ändå.

En äkta väskap klarar allt & lite till.. Man vet ganska snabbt vilka som är äkta & inte, dom som alltid stannar & ställer upp i alla lägen ovavsett om man pratar varje dag eller inte.. Dom som man trodde va äkta som försvann för man inte hörade av sej varje dag, som inte tyckte om vilka val man gjorde i livet osv är inga riktiga vänner.

Jag vet vilka som är riktiga vänner & dom har jag kvar i mitt liv, jag behöver inte ha många vänner, räcker med dom som är äkta & som jag vill umgås med. Det handlar inte om hur många vänner man har, utan dom vännerna man har det är dom som bryr sej om mej & jag mej om dom.


Kommentarer
Postat av: Vanesa

Du har så rätt i det du skriver Emma :)

2011-06-29 @ 01:23:14
URL: http://vanesawiggh.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0