Jag går sönder.

Jag går sönder, i tusen små jävla bitar. Det känns som att du sliter ur mitt hjärta ur min kropp, stampar på det & sen sätter tillbax det. Jag vet inte hur jag ska orka. Jag vet inte vilka val jag ska göra. Du har fått miljoner chanser, jag vet kanske vad jag borde göra, jag vet vad som kanske är rätt, men jag måste ta det där svåra steget som jag hoppades inte skulle behövas göra, & inte nu. Jag vill inte igentligen.

Det gör så ont, så jävla ont.. Varför gör man såhär mot en männiksa man säger att man älskar? Varför gör man såhär mot någon som man lever tillsammans med, som man har bildat familj med, varför? Säg mej, varför?
Jag förstår inte varför, & jag kommer nog aldrig någonsin förstå varför. Finns ingen bra förklaring till detta tyvärr.

Önskar bara att att allt bara var en mardröm,
en hemsk jävla mardröm & att jag vaknar upp så är allting bra igen.. Jag önskar, hoppas & ber att det ska vara så, men när jag vaknar upp igen enser jag att det är verkligheten.. & det gör så fruktansvärt ont, så fruktansvärt jävla ont..

Tårarna bara rullar ner för mina kinder, kan inte sluta gråta. Vill bara komma ifrån detta jävla helvete som nyligen har startat! Jag har gjort allt som står i min jävla makt för att få detta att funka, för att vi ska vara en fungerande familj. & sen blir det såhär? Jag ställer mej frågan åter igen. VARFÖR? Vad är det som gör att det blir såhär, jag klandrar mej själv för detta. Kan inte råför det, det bara blir så..


Kommentarer
Postat av: Karin

Älskade vän, du har ingen makt i det som hänt. Det är inget av det som är ditt fel. det ända du kan göra är att tänka på vad som är bäst för dig och Milia <3 ! Jag vet att det svårt gumman, men kommer finnas här vid din sida och hjälpa dig ! <3 Oavsett val !

2011-11-03 @ 11:29:58
URL: http://karinjohannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0