Jävla förkylning!

Denna jävla förkylning dödar mej.. Är så täppt i näsan så jag knappt kan andas.. & har jag näsdroppar, nej självklart inte! Självfallet så blev man förkyld direkt när jag började jobba igen. Är nu inne på min andra raka arbets vecka. Bra för ekonomin & bra att spara mamma dagar! Gillas stenhårt!

Nu när jag fått lite smak för detta med att arbeta igen, så ska jag kontakta bemmaningscentra för att få nytt inlogg & lösen till min sida igen, där jag lägger in själv vilka tider & dagar osv som jag kan jobba. Då kan jag börja timma lite igen på mitt gruppboende som jag jobbade på förut. Saknar det faktiskt jätte mycket, skulle vara jätte kul att komma tillbax dit igen (:

Annars så rullar det på som vanligt, full fart från morgon till kväll. Milia växer som bara den, leker med leksaker gör hon mer & mer, sitter upp helt själv & blir mer & mer stadig, äter mer mat & vill ibland inte ens ha ersättning.. Hon börjar bli stor mammas lilla tjej! Älskade lilla barn..

Min otroligt vackra dotter som betyder allt för mej!

Skruttan sitter & leker i sitt babygym.. Tiden går så fruktansvärt fort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0