Sömnproblem!

Har då fruktansvärt svårt att somna nu förtiden, kanske inte är så konstigt med tanke på allt dom händer runt omkring mej & alla dessa konflikter knäcker mej!

Jag önskar fortfarande att det var jag på något sätt, då hade inte alla dessa konflikter uppstått på samma sätt & det hade på något sätt varit lättare att hanterat situationen..

Nu är jag hjälplös & maktlös. Kan inte göra ett skit, allt jag säger blir fel, allt jag gör blir fel.. Ingenting blir rätt nu förtiden.. Vad jag än säger är det alltid någon som reagerar, någon som blir arg, ledsen eller sårad på ett eller annat sätt!

Skulle vara skönt & fly från dessa problem, men det kommer aldrig att gå & det kommer aldrig att klaras upp riktigt heller.. Det kommer alltid att vara starka känslor inblandade & ett spänt band mellan personer..

Jag ställer mej frågan igen, varför skulle det bli såhär? Det var inte såhär det skulle bli, verkligen inte.. & på något sätt kan jag inte låta bli att klandra mej själv för detta..

Jag står mitt i mellan & det är alltid någon som kommer bli arg, sårad & ledsen, även fast det inte är med meningen så är jag rädd för att det inte går att undvika..


Kommentarer
Postat av: my

Gumman.. Klandra verkligen inte dig själv. Inte ditt fel, även om det känns som det. Och fly från problemen, det vet jag också att man vill ibland, men det går ju tyvärr inte och verkligen inte nu. Jag finns i alla fall med dig och stöttar dig och jag står inte på någons sida, alltihopa är bara fel, men kom ihåg att det aldrig var ditt fel, ingenting av det <3

2011-11-07 @ 16:59:54
URL: http://mywahlen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejsan! Du skriver om hur du m[r, men inte vad som egentligen h'nt. Vad 'r det som har skett

2011-11-09 @ 20:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0