Varför?

Jag frågar mej själv varför det ska behöva vara såhär? Va är det som gör att det blir så här fel?

När allting faktiskt kändes bra, så ska allt rasa samman återigen? Hur många chanser ska man ge? När fan är det nog? Varför gör du såhär mot en människa som du säger att du älskar?

Fattar du inte att du gör mej illa, att för varje gång så försvinner en liten bit utav mej, det tar lika lång tid varje gång för den där lilla biten att läka tillbaka & att hitta sin rätta plats!

Nu står vi här, återigen på ruta 1.. Du tog 1 steg framåt men sen tog du 2 steg bakåt igen.. & det värsta utav allt är att du inte ens verkar förstå att du gör fel.. Mitt hjärta gråter & skriker utav smärta!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Finns här gumman <3

2011-11-02 @ 01:28:59
Postat av: Sebbe

Det löser sig emma. Jag finns för dig <3 det är bara att ringa eller vad som helst, våran dörr är alltid uppen. Älskar dig <3

2011-11-02 @ 09:23:34
Postat av: i min lilla lilla värld

Lät inget kul det där =(

2011-11-02 @ 18:44:05
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0