Dopdagen närmar sej!

Imorron ska världens finaste lilla flicka döpas, Milia Erica Vannestål <3

Allt är så gott som klart inför morgondagen, mycket att göra såklart.. Men det ska bli kul! :) Idag har jag bakat det sista & det va negerbollar - 160 st.. Har plockat fram allting som ska med imorron, våra kläder, Milias dopklänning, packat skötväskan osv (: Läget är under kontroll!

Imorron blir det en tidig morgon, då ska jag ducsha, & sminka mej, fixa håret osv :) Plocka ihopp allting, bada lill tösen, Sen blir vi hämtade här hemma utav pappa & Lise-Lotte vid 10.00 tiden, då åker vi hem till mamma & lämnar av TinTin & hämtar upp Lille bror Sebbe & Mysan som ska hjälpa till att duka & greja innan det är dags för dop (:

Milia har även fått dom bästa gudföräldrarna som man kan tänka sej, Min lille bror Sebastian & min bästa vän Karin! <3 Världens bästa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0