Fem.

Va ju inte igår direkt som jag gjorde en blogg lista, så varför inte ta död på lite tid & tråka ut er lite, jag är uttråkad till max.. Så då kan jag tråka ut er men en onödig jävla lista! ;D

Fem saker i mitt kylskåp:
Smör, Pålägg, Coca-Cola, Jucie, Mjölk.

Fem saker i min frys:
Kött, Bacon,Bröd, Kladdkaka, Glass.

Fem saker i min garderob:
Jeans, Leggings, underkläder, Linnen, Klänningar.

Fem saker i min väska/skötväska:
Blöjor, våtservetter, extra kläder, Napp, Ersättning.

Fem saker i mitt badrumsskåp:
Ansikts produkter från Mary Kay, Parfym, alvedon, plåster, Tops.

Fem saker i mitt sovrum:
Säng, Spjälsäng, Kuddar, Täcken, Tv.

Fem maträtter jag älskar:

Tacos, Skräpmat, Ris med kyckling & currysås, Lassagne & Farmors köttbullar.

Fem drycker jag älskar:
Coca-Cola, Cider, Drinkar, Juice, Isvatten.

Fem klädesplagg som jag gillar mest:

Leggings, Linnen, mjukiskläder, Kjol, Klänning.

Fem smycken jag tycker om:
Ringar, Halsband, Örhängen, Piercingar, Festsmycken..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0