Collage foto!

Dopfotograferingen gick hur bra som hellst. Milia va jätte duktig & det blev massor med fina bilder! Hon va så otroligt fin i sin dop klänning, Mamma & Pappa är så stolta över dej hjärtat! Våran lilla skatt <3 Ska iaf tillbax till Collage foto den 29/9 för visning av bilderna & då även välja ut lite bilder (: Måste faktiskt starkt rekomendera dom om ni vill fotografera era barn, er själva, djur eller vad som hellst, hur duktigt som hellst!

Jag är verkligen hur nöjd som hellst & då såg jag bara några bilder lite snabbt, + att hon som fotografera va jätte trevlig & jätte duktigt med barn & verkligen visste hur hon skulle göra för att få uppmärksamhet & det är inte alltid lätt när det är små bebisar, & Milia är inte ens 4 månader än!

När vi väl kom hem så hann vi inte mer än komma innan för dörren så ringde telefonen, Då Eliin ringde & ville komma förbi en sväng, så hon kom förbi, blev lite prat & sådär, alltid lika trevligt! Blev lite avis faktiskt när jag såg hur brunbränd & fin hon va (: Sen strax efter att vi lagt på ringde far min som oxå ville komma över en sväng, så vi fick fin besök idag, Pappa/Morfar & Ellin, inte varje dag det inte! (: Fick några väl behövliga kronor utav far min oxå, det behövdes vill jag lova! Tack världens bästa pappa!

Sen tvättade jag mellan 19.00 - 22.00, Då jag har märkt att jag hatar att tvätta kvällar! Det va helt ärligt sista gången, jag har mitt tvättpass som funkar bäst & det är mellan 15.00 - 19.00! Tänker helt ärligt aldrig mer springa i den tvättstugan på kvällen! Sista gången vill jag lova..

Nu är klockan snart 23.30 helt plötsligt! Kvällen bara försvann, som vanligt. Snart dags att gå & lägga sej, imorron är det en ny dag, & då är det bullbakning hos farmor som står på schemat! Full fart från morgon till kväll, & när kvällen väl kommer är jag helt slut, när jag väl lägger ner huvet på kudden så orkar jag inte hålla ögonen öppna länge inte..

Milia smakar grädde för första gången 12/9..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0