Dopfoton!

Idag har vi varit iväg på visning & kollat på Milias dopfoton! Verkligen jätte fina (: Så vi beställde tack kort & sen lite kort till oss själva! Bokade även en ny tid för en ny fotografering.. Vi ska tillbaka i slutet på november & ta julkort! (: Jätte roligt!

Blev även en sväng på stan, köpte ännu en julklapp, till tobbes mamma.. Så hon är halv klar! (: Blev även lite käk på stan med lille bror & My! Trevligt (:

Sen kom far min & hämtade mej, vi åkte till maxi & storhandla.. Det mesta är fixat till dopet nu, lite till ska handlas & det fixas nästa vecka! Ska även sätta igång & baka massa nu!

Mammas glada lilla tjej! <3
image description

Nu är det dags att ta en dejt med kudden min & söva om min trötta lilla tjej som vaknade & ville ha mat & torr blöja så nu ligger hon i min famn & envisas med att inte somna om! En envis liten tjej har jag fått!

God natt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0