Förkylning.

Märks att hösten är här.. Man blir fan förkyld direkt, både jag & Milia är förkylda.. Näsan är ena studen täppt & nästa stund rinner den, gillas inte.. Usch!

Lillan har varit super gnällig idag, Ingen bra dag för henne. Hon är jätte fökyld, snoret bara rinner på henne.. Hon hade även lite feber nu på kvällen så hon fick lite alvedon.. Hon va även omöjlig att söva så hon fick vara vaken & somnade inte förrns starx efter 22.00 trots att hon va hur trött som hellst! Hoppas på en bättre dag imorron..

Blev en sväng på stan idag oxå, gör inget annat på dagarna än att ränner runt & fikar på stan.. Haha! Men men, någe måste man ju hitta på på dagarna.. Köpte present till pappa som vi ska fira på lördag & sen ännu mera julklappar faktiskt, jag är igång med det där nu.. Tänker inte vara ute i sista sekunden & ha allting klart, nejnej..

Handlade klart julklappar till Tobbes lilla syster Becca, så nu är hon helt klar faktiskt.. Så 1 utav alla typ 20 personer eller vad det blir som ska ha julklappar är klara iaf!Ska faktiskt skriva upp vilka som det ska handlas till & sen skriver jag upp när dom är klara, annars har jag ingen koll alls tillslut..

John blund är snart här känner jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0