Kräftor!

Min älskade pappa va hemma här förut på dagen & lämnade lite kräftor åt mej (: Så det blev kräftmys med fångarna på fortet för min del. Fruktansvärt gott vare, det va nästan lite för gott (:



Annars har dagen varit lugn, Familjen Vannestål/Kindeberg somnade förut på eftermiddagen då vi alla sov middag i några timmar, Milia låg mellan oss & myste, Så himla mysigt att ha henne brevid mej när vi sover, så dom där timmarna behövdes! Fruktansvärt skönt vare.. & tror att min lilla tjej behövde det eftersom hon inte hade sovit så mycket idag på dagen, en envis liten tjej har jag fått! (: Undra vart den envisheten kommer ifrån? (: Ja, inte vet jag ;D Haha!

Nu ska jag greja lite, det menas med att göra lite ersättningn till Milia så hon har några mål färdiga för inatt eller imorronbitti då hon vaknar & vill äta (: Sen ska jagkrypa ner i sängen & läsa några kapitel i min nya bok - Skamfläck! & sen blire att knoppa, känner mej redan trött & grusig i ögonen så får vell se hur mycket jag orkar läsa igentligen (:

Nu äre godnatt på Varbergagatan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0