Min äskade vän.

Min älskade & min bästa vän. Jag hatar & se dej gråta, det gör så ont i hela mej. Vill att du ska vara lycklig & må bra. Du förtjänar det bästa & jag vill att du ska ha det bästa av det bästa. Ibland blir det tuffa tider i livet & man får göra beslut som inte alltid känns bra, men som faktiskt kanske är det bästa för studen, sedan ta en dag i taget, ingen vet hur framtiden ser ut.

Jag hoppas att allt blir bra igen & att allt blir som det "ska" vara.
Jag kommer alltid att finns vid din & din dotters sida, kommer stötta er i allt & i alla lägen. Tveka inte ens! Om du behöver något, vad som helst så vet du att jag finns här för dej/er! Vill inte se dej må dåligt gumman, vill verkligen inte det. Hatar att se dej vara ledsen! Vill att du ska vara glad & lycklig!

Jag vet att det är tufft nu, men hur det än blir så kommer det att bli bra tillslut. & jag kommer finns här i vilket val du än väljer att göra, du ska gör det som känns bäst & det du & din dotter mår bäst utav! Även om det blir/är tufft så finns jag här för att hjälpa till, & om du behöver hjälp så tveka inte att fråga! Jag kommer ställa upp hjärtat, i alla lägen. Du kan komma & ringa mej vilken tid på dygnet som hellst.

Jag vill att du ska veta att du är den finaste vännen man kan ha & jag älskar dej så otroligt mycket gumman!
Du betyder så otroligt mycket för mej, & jag kommer alltid att finns här. Jag kommer att torka dina tårar när du gråter, kommer lyfta dej när du faller & kommer göra så att du får ett leende på dina läppar igen. Vill inte se dej gråta, vill inte se dej må dåligt. Det gör ont i hela mej.
Jag älskar det Karin Johanna Maria Johansson!<3






Du & jag föralltid hjärtat, Föralltid! Kommer gå genom eld & vatten för dej om det behövs.
Jag älskar dej idag, imorron & föralltid min älskade vän!<3

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack gumman, du ska vet hur mycket det värmer. sitter o bölar nu ju ;-) <3 ! Tack för dom orden och tack för att du finns! Älskar dej min fina och underbara vän !!!

2011-10-01 @ 00:56:05
URL: http://karinjohannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0