Sanningens hårda ord!

Blir så jävla irriterad! Jag vet att det är onödigt att lägga energi på vissa som inte bryr sej ett skit & som inte vet ett skit längre.. Som inte vet hur jag mår & hur min familj mår.. Är man så upptagen i sej själv så man glömmer bort personer som har haft en så stor del i ens liv vet jag inte ens om jag orkar lägga energi på längre!! Tycker bara att det är jävligt dåligt, att bara utesluta personer! Men väljer man att göra så & inte längre finnas där hel hjärtat så kommer inte jag heller göra det från & med nu. Är så jävla trött på att ge & ge men inte få ett skit tillbax, det får faktiskt vara slut med det nu! Tråkigt & tragiskt, men så sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0