Brandkåren! 🚒

När vi hade krypit ner i sängen hör vi att det är något som piper & vi kommer fram till att det är grannens brandvarnare som hoppat igång. Så fick ringa 112 & dom skickade hit brandkåren, + att Securitas kom för att öppna upp dörren då det inte fanns någe rök eller så. När brandkåren gick in så hitta dom brandlarmet i en påse med sprit?! Haha, vafan lägger man ett brandlarm där för? Aja, tur bara att det inte brann!
Jag stog självklart & kikade i nyckelhålet, nyfiken som jag är (: haha!

& kommentarerna fortsätter, bloggar jag om en vanlig dag & lägger ut en bild så får jag dryga äckliga kommentarer! Kul att ni är så intresserade av mitt liv & att ni verkligen måste kommentera! Väx upp någon gång för helvete!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket äckligt mytto du är

2012-12-02 @ 15:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0