Vad fan är problemet?

Helt ärligt nu? Vafanär problemet? Sluta skriva om mej på bloggen!? Hur svårt är det? Sist du skrev sket jag it, men bu blir jag riktigt jävla förbannad kan jag säga!

Sluta direkt med att dra in MIN FAMILJ! Min sambo, min dotter & min andra dotter som är påväg! Dom är min familj! När du skriver om min familj menar du även mina barn! Mitt barn som redan finns & även mitt barn som är påväg! Nu får det fan vara bra!

Helt ärligt fattar jag inte ett jävla skit! Att ni vet saker om min sambo? Alltså nu får det fan vara nog, vafan håller ni på med? Lämna personer som inte har med detta att göra utanför dethär! Ni är helt jävla sjuka i huvet! Så länge ni skriver kommer det aldrig få ett slut! Skriv om mej gör det, jag bryr mej inte! Men lämna för fan min familj utanför!!

Nu är det fan bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0