Påstå aldrig att du älskar mej!

Påstå aldrig att du älskar mej eller bryr dej om mej när de enda du vill är att förstöra. När du vet att jag faktiskt mår bra & att allt fungerar som det ska då ska du komma & röra om igen, få allt tillbax till ruta 1! Vill inte ha en sån människa i mitt liv som njuter av att förtöra & se mej ledsen. Kan du inte bara unna mej att må bra, skit i vad du tycker & vill för en stund, se inte bara allting bara från din sida & va inte så jävla egoistisk. Det är inte bara du som lever på den här jorden, det finns faktiskt andra människor, människor som du borde bry dej om men som du tydligen inte gör!

& du din jävla sjuka idiot ger dej på personer som jag verkligen älskar så högt på jorden, att du ens har mage din sjuka jävel! Du jävlas med fel person ska jag säga dej! Du har inget med mej eller min familj att göra, du ska hålla dej så jävla långt borta din sjuka jävla idiot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0