Äntligen!

Nu kan jag äntligen blogg liite igen, ska försöka hålla igång bloggen nu (: Har haft strul med internett & min blogg-app på iphonen funkar inte längre :( Men nu är jag tillbax igen (:
 
Livet rullar på, magen växer & illamåendet kommer & går, kräks lite till & från men det är vell sånt skit som tillhör graviditeten.. Milia växer hon med, hon är på väg & börja gå & dagis plats har lill grodan fått & ska skolas in 20 Augusti! Mammas stora lilla tjej <3
 
Har även fått kontakt med en jätte fin vän, vilket jag är otroligt glad & tacksam över, att vi faktiskt har funnit varandra & är helt på samma plan i livet. <3
 
 
 
Ibland växer man ifrån varandra under perioder i livet, & ibland känns inte allt helt rätt till 100% då får man göra val & saker som inte alltid är så lätta, men som faktiskt kanske är det rätta. Sen är det svårt & se om det är för tillfället eller här & nu, då är det viktigt att man tänker igenom besluten noga. Det som är viktigt för mej & min familj är det som spelar roll i nuet & inte om 1 år eller 5 år. Utan allt ska kännas bra här & nu! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0