:(

:( Orkar inte! Vill bara gråta, skrika & slå! Vill bli liten då det inte fanns några bekymmer alls!

Jag gör fan allt för att det ska funka här hemma, jag jobbar heltid så att VI tillsvidare har en stadig ekonomi, - jag kommer hem & umgås med min dotter, lagar mat, tvättar osv! Ändå känns det som att jag inte duger?! Vafan ska jag göra för att DU ska vara nöjd, glad & lycklig?! Det känns som att jag vänder ut & in på mej själv för att räcka till!

När jag kommer hem från jobbet vill jag helst av allt bara sova - men funkar set? Nej! Jag måste hinna träffa Milia, ibland sover jag middag med henne! Det är inte konstigt att man är trött när man har en liten bebis på 9 månader + att jag jobbar!

Det ska bli sååååååå sköööönt till sommaren då det är min tur att vara hemma & din tur att jobba - då ska du få se att man inte alltid är så jävla pigg & glad! Fast jag försöker, min tillslut rinner bägaren fan över!

Tack & Godnatt!
Har ett jobb att sköta så några timmars sömn vore inte helt fel, om jag nu lyckas somna.. Somnar vell av för mycket tankar eller bara utav ren utmattning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0