Påsklov - Snart!

Halva veckan har gått, sen äre minsann påsklov! Ska bli grymt skönt faktiskt att vara lite ledig. (:

Hoppas såklart på toppen väder så vi kan göra lite mysiga utflykter, till Stadsparken - Wadköping.. Ska åka & ta en fika på svampen hade vi tänkt, åka & bada med lillan & hälsa på min farmor & tobbes mormor & morfar :) Ska även förbi tobbes mamma & lämna ett påsk ägg till hans lilla syster, Michelle fyller 20 år & jag & älsklingen firar 5 år! På påskafton ska vi till bofinken & grilla, så det kommer att vara full fart, så lovet kommer gå fort :) + att jag ska få sova oxå! Skönt som attan!

& nu ska jag göra det sistnämnda, Soooova som en gris! Gud så skönt! Natti natt..

Mammas hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0