Äckliga jävla förkylning!

Du kom som ett äckligt paket på posten & du var inte välkommen någonstans, jävla äckliga förkylning! Är helt genom förkyld, halsont, snoret rinner & näsan är så täppt så jag knappt kan andas. Varje morgon känns det som att jag vill dö, huvet är så tungt & det är en kamp att hålla sej kvar på jobbet! Men jag gör det, jag kämpar emot & jobbar ändå.

Trots att jag inte sovit ordentligt på hela veckan, milia har bara varit på dagis 1 dag denna vecka, söndag - måndag hade hon feber, i tisdags fick hon vara hemma så hon var feberfri, i onsdags fick hon iaf träffa kompisarna på dagis, natten tills idag kräktes mammas hjärta & hon bajsar diarré & vatten, älskade tjejen har fått magsjuka! Så trött på att hon aldrig får vara frisk, tycker så synd om henne! + att nu är hon förkyld oxå, snorar & hostar lite på nätterna, ikväll blir det näsdroppar & hostmedicin. Så här hemma kan man mist sagt säga att det är sjukstuga :(

En ego bild (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0