Jobbar & sliter!

Blir ett snabbt inlägg, jobbar & jobbar.. Idag är det lång dag, till kl 16.30! Jobben bara rullar på när jag skrev in mej i vikarie poolen igen, underbart! Hela nästa vecka är det jobb igen, måndag - fredag! Vardagen är verkligen igång på allvar, lillan på dagis & hon börjar tidigt nu förtiden, skönt att hon blir hämtad tidigt iaf (:
sjunger sånger hela dagarna, pratar & pratar & säger nästa ett nytt ord varje dag & hon har även kommit på hur man springer nu, så nu går det undan! (:

Förstår inte & kommer aldrig förstå hur man kan spela ett sådant spel? Frågan är bara varför, falskhet är det äckligaste jag vet & tur är vell det att det inte längre existerar i mitt liv! Bästa livet helt enkelt, umgås med ärliga människor som visar vem man är & kan stå för saker man gör & säger, människor som accepterar mej för den jag är & bryr sej på riktigt. Som vill vara en del av mej & min familj, & inget är på lossas, utan hel hjärtat & med ärlighet & kärlek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0