Lägg ner!

Spelar ju ingen roll vad jag skriver här, det bara väller in kommentar efter kommentar! & vissa saker är så jävla uppenbara så det spelar ingen roll vad ni säger. & vadå att det finns andra som vet en hel del saker? Haha herre Gud, har ni så jävla tråkigt liv så ni måste lägga er i mitt liv? Lägg ner nu, sluta kommentera på varenda jävla inlägg, sluta direkt med att blanda in min familj. Dom har inget med detta att göra, & det ni gör är sjukt. Blandar i min familj!!

Lägg ner med att kommentera allt jag skriver, lägg ner direkt med att tro att allting handlar om er. Allt handlar inte om er, erat liv & vad ni gör! Jag skiter it! Sköt er själva & sluta bry er om mej & min familj! Sluta kommentera hela jävla tiden så är problemet ur världen!

Säg inte att ni inte vill ha någe med mej att göra, säg inte att ni skiter i mej - eftersom ni inte kan ge fan i att kommentera varenda jävla inlägg jag skriver är det ju ganska uppenbart att ni inte kan sluta bry er! Lägg av nu för i helvete!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju sjuk på riktigt, sluta skriva ist så slipper du det här. Du skriver ut till hela världen om dina problem med din sambo och ditt liv då kan du räkna med kommentarer. Du måste ju sluta med detta så det blir punkt för en gångs skull. Du behöver hjälp helt ärligt sluta upp och skriv så blir det slut på detta. Du lägger ner detta nu. Väx och låt människan vara nu sluta bete dig som du är besatt då och sluta skriva om det.

2012-11-04 @ 16:01:51
Postat av: Anonym

Du verkar helt borta och född igår. Att du kan ha så svårt att låta bli en annan människa attdu har mage att skicka din lilla syster haha du är ju så mogen just nu. Lycka till i livet som människa lämna dom människorna ifred som inte vill ha med dig att göra.

2012-11-04 @ 16:14:56
Postat av: Anonym

Så jävla feg och skickar sin lilla syster för du vågar inte själv du har stor käft på bloggen men i verkligheten så är du så jävla feg så du vågar inte stå upp nej just det det fick du ju uppleva i ungdomen att det kanske inte är så smart så fortsätt att skicka din lilla syster på människan hon pratar inte bara till en person ska du veta. Du kanske skulle säga sanningen innan hon börjar öppna sin stora käft. Lycka till med livet din snea och sjuka människa.

2012-11-04 @ 16:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0