Lördag!

Skönt som fan att det bara är lördag vill jag lova, veckan som kommer kommer då enbart bestå utav jobb, en rak vecka med heltids jobb!

Igår var vi barnlediga & var på bio & såg Ted! Jävlar vilken bra film, jag både skratta & grät en liten tår oxå (: lätt värd att se! Värt varenda krona, inte för att jag betala men endå (: min fina sambo bjöd! (: <3 sen gick vi till liquid med Staffan & Daniella, snackade lite skit osv (: vi avslutade kvällen & var hemma vid 00.30 & då stupade jag i säng! Skönt (: känner mej utvilad som bara den!

Milia mår inte toppen, hade varit vaken mycket inatt & varit ledsen, tagit sej på örat & sagt aj, aj! :( har ringt jouren som ska ringa upp mej om ett tag, misstänker öroninflamantion.. Så blir vell förmodligen att åka till jouren & undersöka henne idag! Älskade lilla barn <3

Tycker det är så jävla skrattretande så det är inte klokt! Det som skulle bli av men som inte vart av, pga vissa orsaker. Så gör man det men personer man absolut inte ville ta in i sitt liv! Haha herre Gud! Aja, nog om det! Orkar inte lägga ner energi på falska & oärliga människor, sånt höll man på med när man var 15, men vissa verkar ha stannat i åldern!! (;

I love myself and my life!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Varför skriver du om människor du inte vill lägga energi på?
Du ska veta att du talar emot dig själv enormt mycket nu!! Du verkar inte så vuxnare än den här "15åringen" då du inte kan sluta skriva negativt om någon på bloggen hela tiden..

2012-11-03 @ 16:47:20
Postat av: Lotta

Du har seriöst inga kompisar va. Låt henne vara ifred precis som hon skiter i dig. Tycker du ska tänka dig för vilka du har blandat in i detta, det är nog du som 15 igen och kan inte tyvärr stå för vilket barn du igentligen är. Jag vet om allt också för Y är min vän och jag har aldrig viljat träffa dig för du en så falsk fitta!

2012-11-03 @ 16:49:49
Postat av: Anonym


Väx upp låt henne vara, hon skiter i dig. Hon pratar inte ens om dig ditt svett äckel - fick höra av alida att du luktade svett som fan!.ingen tycker om dig eller din familj eller din otrogena pojkvän/sambo. Lev ditt eget liv istället för på andra.

2012-11-03 @ 16:59:50
Postat av: =)

du ser ut som en alien på den bilden...

2012-12-01 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0