På bättringsvägen!

Slapp att åka in med Milia, tack för det! Tror hon är på bättringsvägen, ska inte säga för mycket men om man ska gå efter magkänslan så känns det så (: hon har ätit 2 rån med smör som hon fått behålla & druckit vätskeersättning (: ska försöka få i henne lite till, men. 11-77 sa att jag skulle känna mej nöjd men om det gick att få i henne mer så är ju det självklar bara bra! (:

Har diskat & plockat undan lite här hemma när lillan piggnade till lite, min bästa bror kom med subway åt mej då jag inte kunde ta mej någonstans efter som att mitt stora hjärta inte är hemma & inte kommer hem förrns inatt, borta match i Leksand (: hoppas fan haft en kul dag/ kväll !<3 jag & mitt lilla hjärta ska snart göra kväll här & krypa ner i sängen, & jag ska kolla skilda världar när pluttskrutt somnat (:<3

Hoppas dom flesta haft en bra lördag kväll (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0