På riktigt!

Vad är problemet? Vet inte vem det var, så pekar inte ut någon. Vet inte heller hur du/ni fått tag på mitt telefonnummer eftersom jag bytt! Men det är inte det viktiga.

Det roliga är att någon/några ringer & snackar en jävla massa skit om vad min sambo gör? Haha, på riktigt! Skapligt patetiskt. Jag vet vad min sambo gjorde igår & jag vet exakt vilka han var med & det du/ni sa stämde inte ett jävla skit!

Så vart vill du/ni komma med detta? Det finns ju någon/några där ute som lär känna sej träffade iaf, & vem/vilka det är har jag inte en aning om! Men såhär är det, att sluta lägg energi på mej & min familj! Du/ni kommer inte komma någonstans med dethär så lika bra att lägga ner..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0