Svar på tal!

Haha, patetiska kommentarer på bloggen. Jag skiter fullständigt fan i vad du/ni tycker & tänker om mej! Om man väljer att ta åt sej utav det jag skriver på min blogg är det upp till var & en, jag nämner inga namn så som sagt så väljer man vell själv om man vill ta åt sej eller ej!

Inte så speciellt moget att kalla folk för fitta.. & för det andra har jag då inte blandat in många i detta, men folk från både höger & vänster verkar lägga sej i, så frågan är vem som blandar in folk i detta igentligen? & att du vet allt.. Vi säger så lilla vän (; ha en trevlig lörda kväll & sluta kalla folk för fitta på bloggen, kan inte påstå att det är så speciellt moget (;


Kommentarer
Postat av: Lotta



Undra vem det är som är ingen som inte kan sluta prata eller skriva om det.? Moget att du går ut när du är gravid patetiskt lilla vän du ser ju ut som en fitta i nyllet lilla vännen.! Gör du en vän till mig illa och familj så skyll dig själv.

2012-11-03 @ 17:07:34
Postat av: Anonym

Jag har ingen aning om vad som har hänt eller vem som sagt eller gjort vad, men Lotta, man skriver inte såna saker som du gör, att sitta och kränka någon som är gravid, det gör man inte.. Vet inte hur gammal du är men om jag får gissa, 13-14?
Och vad har Emmas utseende med det att göra? Och se ut som en fitta, snälla var mer originell om du ens ska ta dig tid att skriva!!

Emma skit i puckon och tänk på bebis i magen,
Den är bättre än någon som beter sig så!

2012-11-04 @ 10:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0